Kundtjänstmedarbetare - Engelsktalande

Royal Design och Rum21 är nordens ledande inredningsbutiker på nätet. Varje månad har vi fem miljoner besökare som kommer till oss för inspiration, information och det senaste inom trender och design, vilket gör oss till den främsta online-destinationen i Norden för konsumenter inom möbler, inredning samt glas och porslin.

Företaget är just nu i en expansiv fas där vi bland annat ser över vår serviceverksamhet. Vi vill nu ta nästa steg och lyfta nivån för att ge våra kunder en service i världsklass.

Din roll

Du kommer att tillhöra vår internationella kundserviceavdelning. Här kommer du primärt att hantera vår engelskspråkiga marknad. Du skall vara väldigt bekväm med det engelska språket i både tal och skrift.

I rollen som kundservicemedarbetare arbetar du med inkommande samtal och mail från både befintliga och potentiella kunder. Din arbetsuppgift är att hitta rätt lösning till kunden och du administrerar sedan ärendena i våra affärssystem. I rollen är det stort fokus på kundsupport och kundens upplevelse. Du ingår i ett team med en närvarande teamleader som motiverar dig och ger dig stöd i arbetet. Du erbjuds goda utvecklingsmöjligheter och i rollen och inom företaget på sikt. 

Initialt erbjuds du en gedigen introduktion för att skapa förståelse för företagets arbetssätt och system. Du ingår i ett mindre team och tillsammans arbetar ni för att skapa nöjda kunder och ett effektivt arbetssätt. I rollen uppmuntras du bidra med dina idéer och förslag på förbättring i befintliga processer och system. Arbetsplatsen präglas av en god teamkänsla och av att ha roligt på jobbet.

Kvalifikationer och personliga egenskaper

Vi söker dig som har ett starkt driv och kan leverera hög kvalitet även med snäva deadlines. Vi har en målbild att leverera service i världsklass och din ambition bör spegla våra mål.  Du har förmåga att se ett helhetsperspektiv samtidigt som du har känsla och blick för detaljer. Vi ser att du är lösningsorienterad, har ett flexibelt arbetssätt och kan hantera tyngre belastningsperioder.

Du får gärna ha erfarenhet av att arbeta med e-handel och service samt har ett stort intresse för inredning.

Tjänsten

Tjänsten är tillsvidare med provanställning 6 månader.. Du kommer arbeta heltid (kontorstid) på vårt kontor på Svensknabben i Kalmar.

Vad erbjuder vi?

Vi tror på öppenhet, kreativitet och prestigelöshet. Förutom marknadsmässiga villkor erbjuder vi bland annat branschens härligaste kollegor och bra personalrabatt.

Ansökan

Din ansökan bör innehålla CV och personligt brev. Specificera gärna vilka system och program du har erfarenhet av att arbeta i samt ungefärlig tidpunkt för när du skulle ha möjlighet att påbörja anställningen.

Vi kallar till intervjuer löpande. Tjänsten är tänkt att tillsättas snarast möjligt, enligt överenskommelse.

Vid frågor om tjänsten och för att skicka in din ansökan:

Dan Ericsson
Contact Center Manager

Dan.Ericsson@royaldesign.com

Välkommen med din ansökan!

Royal Design Group värnar om en rekrytering och arbetsplats fri från diskriminering, som ger lika möjligheter för alla. Vi tror på att mångfald inom erfarenheter, perspektiv och bakgrund leder till en bättre arbetsmiljö och därmed en bättre kundupplevelse.

 

Vi har betyget null av 10 baserat på 0 omdömen. Powered by: Trustpilot