Sök
Service
Kundtjänst
Shops
Butiker
Brands
Varumärken
News
Nyheter
Campaign
Kampanjer
Inspiration
Inspiration
Möbler
Belysning
Inredning
Köket
Textil & Mattor
Servering
Smycken & Accessoarer
Utemiljö
Upptäck mer från Royal Design
Kampanjer
Alla erbjudanden
Nyheter
Varumärken
Instashop
Följ oss

Kundtjänstmedarbetare högsäsong - Nybro

Om Royal Design

Royal Design och Rum21 är nordens ledande inredningsbutiker på nätet. Varje månad har vi fem miljoner besökare som kommer till oss för inspiration, information och det senaste inom trender och design, vilket gör oss till den främsta online-destinationen i Norden för konsumenter inom möbler, inredning samt glas och porslin.

Vi söker nu personal till november-december när vi har som mest att göra. Vi söker personal som kan tala och skriva ett eller flera av följande språk: Norska, Danska, Svenska, Finska eller Engelska.

Din roll

Du kommer att tillhöra vår kundserviceavdelning. Du skall vara bekväm med ditt valda språk i både tal och skrift samt även engelska.

I rollen som kundservicemedarbetare arbetar du med inkommande samtal och mail från både befintliga och potentiella kunder. Din arbetsuppgift är att hitta rätt lösning till kunden och du administrerar sedan ärendena i våra affärssystem. I rollen är det stort fokus på kundsupport och kundens upplevelse. Du ingår i ett team med en närvarande team leader som motiverar dig och ger dig stöd i arbetet.

Initialt erbjuds du en gedigen introduktion för att skapa förståelse för företagets arbetssätt och system. Du ingår i ett mindre team och tillsammans arbetar ni för att skapa nöjda kunder och ett effektivt arbetssätt. I rollen uppmuntras du bidra med dina idéer och förslag på förbättring i befintliga processer och system. Arbetsplatsen präglas av en god teamkänsla och av att ha roligt på jobbet.

Kvalifikationer och personliga egenskaper

Vi söker dig som har ett starkt driv och kan leverera hög kvalitet även med snäva deadlines. Vi har en målbild att leverera service i världsklass och din ambition bör spegla våra mål.  Du har förmåga att se ett helhetsperspektiv samtidigt som du har känsla och blick för detaljer. Vi ser att du är lösningsorienterad, har ett flexibelt arbetssätt och kan hantera tyngre belastningsperioder.

Du får gärna ha erfarenhet av att arbeta med e-handel och service samt har ett stort intresse för inredning.

Tjänsten

Tjänsten är tidsbegränsad till november-december. Du kommer arbeta på vårt nybyggda kontor i Nybro. Arbetstiden och anställningsform kan komma att variera. Vi söker dig som kan jobba heltid men även dig som studerar och kan jobba kvällar samt helger.

Vad erbjuder vi?

Vi tror på öppenhet, kreativitet och prestigelöshet. Förutom marknadsmässiga villkor erbjuder vi bland annat branschens härligaste kollegor och bra personalrabatt.

Ansökan

Din ansökan bör innehålla CV och personligt brev. Specificera gärna vilka system och program du har erfarenhet av att arbeta i.

Vi kallar till intervjuer löpande. Tjänsterna är tänkta att tillsättas november 2020.

Vid frågor om tjänsten och för att skicka in din ansökan:

Sofie Nilsson – Head of Customer Service

sofie.nilsson@royaldesign.com

Välkommen med din ansökan!

Royal Design Group värnar om en rekrytering och arbetsplats fri från diskriminering, som ger lika möjligheter för alla. Vi tror på att mångfald inom erfarenheter, perspektiv och bakgrund leder till en bättre arbetsmiljö och därmed en bättre kundupplevelse.

 

Nyhetsbrev
Följ oss för inspiration, nyheter om produkter och mycket mer.
Checkbox

Om Royal Design

Sveriges största utbud av inredning, möbler och design till ditt hem. RoyalDesign erbjuder ett sortiment med över 50 000 produkter. Inredning på nätet när det är som bäst.

* Fri frakt över 479 kr gäller ej möbler och skrymmande gods som kräver hemleverans.

Vi finns i flera länder

  • Vardagar 08-16

Varumärken

Visa alla (416)

Följ oss

© 2020 RoyalDesign.se
Handla och betala tryggt hos oss