Bok från New Mags med ett inspirerande innehåll med foton och illustrationer perfekt för den modeintresserade. Den har en stilren formgivning med ett vackert omslag. Perfekt att placera i ett djupare fönster, på sidobordet eller på nattduksbordet.
De mer än åttio samarbetspartners som presenteras i denna bok utgör en A till Ö över Vuittons kreativa samarbeten, särskilt från det senaste decenniet, med viktiga kapitel som ägnas åt Nicolas Ghesquiere, Marc Jacobs, Takashi Murakami och andra viktiga samarbetspartners. Utan att glömma husets långa tradition kommer den period som boken täcker från slutet av 1990-talet fram till idag att beskriva den roll som Louis Vuitton spelar i ett avgörande ögonblick i det globala modet. Denna utgåva på 536 sidor innehåller mer än 130 sidor med fantastiska nya bilder som visar det alltmer symbiotiska förhållandet mellan mode, konst och design.
Om boken från New Mags
- Hardcover omslag.
- Storlek: 24 x 5,2 x 31 cm.
- Pages: 536
- ISBN: 9780847849673