Kundtjänst
Butik
Varumärken
Nyheter
Designfynd
Inspiration
Möbler
Belysning
Inredning
Köket
Servering
Textil & Mattor
Accessoarer
Utemöbler
Varumärken
Nyheter
Designfynd
Alltid bra pris
Inspiration
Outlet
Följ oss
Gratis frakt över 499 kr
Snabba trygga leveranser
Köp nu, betala senare

Kundtjänstmedarbetare – under högsäsong

Royal Design och Rum21 är nordens ledande inredningsbutiker på nätet. Varje månad har vi fem miljoner besökare som kommer till oss för inspiration, information och det senaste inom trender och design, vilket gör oss till den främsta online-destinationen i Norden för konsumenter inom möbler, inredning samt glas och porslin.

Vi söker nu personal till november-februari vår mest intensiva och spännande period på året.

Vi söker personal som kan tala och skriva följande språk: Norska, Danska, Svenska, Finska och Engelska.

Din roll

Du kommer att tillhöra vår kundserviceavdelning. Du skall vara bekväm med ditt valda språk i både tal och skrift samt även engelska.

I rollen som kundservicemedarbetare arbetar du med inkommande samtal och mail från både befintliga och potentiella kunder. Din arbetsuppgift är att hitta rätt lösning till kunden och du administrerar sedan ärendena i våra affärssystem. I rollen är det stort fokus på kundsupport och kundens upplevelse. Du ingår i ett team med en närvarande teamleader som motiverar dig och ger dig stöd i arbetet. Du erbjuds goda utvecklingsmöjligheter i rollen och inom företaget på sikt. 

Initialt erbjuds du en gedigen introduktion för att skapa förståelse för företagets arbetssätt och system. Du ingår i ett mindre team och tillsammans arbetar ni för att skapa nöjda kunder och ett effektivt arbetssätt. I rollen uppmuntras du bidra med dina idéer och förslag på förbättring i befintliga processer och system. Arbetsplatsen präglas av en god teamkänsla och av att ha roligt på jobbet.

Kvalifikationer och personliga egenskaper

Vi söker dig som har ett starkt driv och kan leverera hög kvalitet även med snäva deadlines. Vi har en målbild att leverera service i världsklass och din ambition bör spegla våra mål.  Du har förmåga att se ett helhetsperspektiv samtidigt som du har känsla och blick för detaljer. Vi ser att du är lösningsorienterad, har ett flexibelt arbetssätt och kan hantera tyngre belastningsperioder.

Du får gärna ha erfarenhet av att arbeta med e-handel och service samt har ett stort intresse för inredning.

Tjänsten

Tjänsterna är tidsbegränsade till november-februari. Du kommer arbeta hel eller deltid på vårt nybyggda kontor i Nybro.

Vad erbjuder vi?

Vi tror på öppenhet, kreativitet och prestigelöshet. Förutom marknadsmässiga villkor erbjuder vi bland annat branschens härligaste kollegor och bra personalrabatt.

 

Ansökan

Din ansökan bör innehålla CV och personligt brev. Specificera gärna vilka system och program du har erfarenhet av att arbeta i.

Vi kallar till intervjuer löpande. Tjänsterna är tänkta att tillsättas november 2020.

Vid frågor om tjänsten och för att skicka in din ansökan:

Arvid Eriksson – Head of Customer Service arvid.eriksson@royaldesign.com

 

Välkommen med din ansökan!

Royal Design Group värnar om en rekrytering och arbetsplats fri från diskriminering, som ger lika möjligheter för alla. Vi tror på att mångfald inom erfarenheter, perspektiv och bakgrund leder till en bättre arbetsmiljö och därmed en bättre kundupplevelse.