Kundtjänst
Fick du svar på din fråga? Om inte, så är du varmt välkommen att kontakta oss:
Chatta med oss
Chatta med en kundtjänstmedarbetare under bemannade öppettider eller med vår AI-assistent som är tillgänglig dygnet runt.
Öppettider för chatt med personlig service:
Måndagar: 10.00 - 12.00 och 13.00 - 15.00
Onsdagar: 10.00 - 12.00 och 13.00 - 15.00
Fredagar: 10.00 - 12.00 och 13.00 - 15.00
Chatten är tillgänglig via den gröna ikonen i det nedre högra hörnet.
Observera att vid hög belastning kan chatten tillfälligt vara stängd.
Tack för din förståelse!
E-post
[email protected]
Vi strävar efter att svara dig så snart som möjligt, inom 48 timmar på vardagar.
Öppettider för telefon:
Tisdagar 13.00 - 15.00
Torsdagar 13.00 - 15.00
010 750 27 88
Vi ser fram emot att hjälpa dig!
Produkter & Priser
Vi strävar efter att ha så mycket som möjligt på vårt eget lager, men en viss andel av vårt sortiment är beställningsvaror. Så fort vi får din order gör vi en beställning hos vår leverantör. Om leveransen skulle bli försenad eller om produkten inte längre finns tillgänglig hos leverantören kommer vi att kontakta dig via E-post. I de fall produkten inte längre är tillgänglig kommer vi att kreditera ditt köp.
Då vi alltid strävar efter att erbjuda ett konkurrenskraftigt pris kan priserna justeras från dag till dag för att du alltid ska känna dig trygg på att du gör en rättvis och schysst affär hos oss. Priserna kan också variera beroende på aktuella kampanjer som startar och slutar. Produkter på kampanj märks med en kampanjetikett i våra listningar.
Vi har tiotusentals produkter på sajten och i vissa enstaka och ovanliga fall kan ett pris bli felaktigt. Om du köpt en produkt till ett uppenbart felaktigt pris kommer vi att kontakta dig och vi förbehåller oss i dessa fall rätten att justera priset, samt debitera mellanskillnaden, alternativt låta dig ångra köpet samt få återbetalning. Vi reserverar oss även för tryckfel och felaktigheter i vår marknadsföring, nyhetsbrev och övrig extern kommunikation. I dessa kanaler gäller samma som för uppenbart felaktiga priser på sajten.
Ja, alla artiklar vi säljer är original, första sortering och levereras i originalförpackning om varan levererats med detta från leverantören.
Vi erbjuder prisgaranti i 30 dagar efter ditt köp. Om vi, eller någon annan större etablerad konkurrent inom Sverige, sänker priset inom denna period får du tillbaka mellanskillnaden. På så sätt kan du alltid känna dig trygg med att du får det bästa priset hos Royal Design. Prisgarantin gäller online.
För att den ska kunna användas behöver följande krav vara uppfyllda:
Villkor
- Produkten måste vara exakt samma modell, med samma märke och specifikationer – exempelvis material, färg och storlek.
- Du måste kunna visa upp dokumentation som bekräftar det lägre priset.
- Prisgarantin gäller endast mot stora etablerade konkurrenter inom Sverige.
- Den gäller inte för varor som ingår i utförsäljning, lagerrensning eller andra unika och tillfälliga kampanjer, såsom öppningserbjudanden.
Kontakta vår kundtjänst för att använda prisgarantin. Kom ihåg att spara ditt kvitto för att nyttja din garanti. Vi strävar efter att svara dig så snart som möjligt, inom 48 timmar på vardagar.
