Kundtjänst
Fick du svar på din fråga? Om inte, så är du varmt välkommen att kontakta oss:
Chatta med oss
Chatta med en kundtjänstmedarbetare under bemannade öppettider eller med vår AI-assistent som är tillgänglig dygnet runt.
Öppettider för chatt med personlig service:
Vardagar
09.00 - 11.00
14.00 - 16.00
Chatten är tillgänglig via den gröna ikonen i det nedre högra hörnet.
Observera att vid hög belastning kan chatten tillfälligt vara stängd.
Tack för din förståelse!
E-post
[email protected]
Vi strävar efter att svara dig så snart som möjligt, inom 48 timmar på vardagar.
Telefon
Måndag - Tisdag 09.00 - 11.00
010 750 27 88
Vi ser fram emot att hjälpa dig!
Retur & Återbetalning
Om du inte är nöjd med ditt köp har du 30 dagars ångerrätt från dagen du mottagit din beställning. Om din beställning levererats i flera omgångar gäller datumet för respektive produkt och leverans. Returfrakten är 99 kr via ombud, eller 399 kr för upphämtning av skrymmande varor med PostNord. Returkostnaden dras av på beloppet som du blir krediterad när vi mottagit returen till vårt lager. Läs mer och anmäl din retur här.
Om du ångrat din beställning och vi inte redan har hunnit börja plocka din order så går det bra att göra ändringar eller ta bort din beställning. Vi kan dessvärre inte höja beloppet på en kortbetalning/faktura och kan således inte lägga till produkter eller byta till en dyrare produkt. Om vi hunnit börja plocka ihop din order så kan du skicka tillbaka leveransen till oss när den kommit fram till ombudet eller när den hemlevererats. Observera att du som kund då står för returfrakten tillbaka till oss. Läs mer här.
Vi har en detaljerad guide här som du kan följa för att registrera och göra din retur.
Från att din retur ankommit till vårt lager reserverar vi oss en hanteringstid på upp till 10 arbetsdagar för att inspektera produktens skick och registrera produkterna som returnerade. Vi genomför återbetalningen efter hanteringstiden och när din retur är registrerad och godkänd av vår lagerpersonal. Det tar därefter normalt 5-7 bankdagar innan du har pengarna på ditt konto. En bekräftelse skickas via E-post och en återbetalning görs alltid till samma betalkort som användes när du slutförde sitt köp. Har du valt att betala med faktura så kommer Walley att ta kontakt med dig på din E-postadress för vidare information gällande återbetalningen.
Du har rätt att packa upp och kontrollera produktens utseende. En förutsättning för att din retur ska bli godkänd är att din vara med eventuellt originalemballage måste returneras i lika fint skick som när du mottog den, d.v.s. i väsentligen oförändrat skick. Om produkten du beställt kräver montering så ska den vara omonterad för att din retur ska bli godkänd.
Fäst den skickade returfraktsedeln ovanpå den gamla fraktsedeln. Mottog du ditt paket där fraktsedeln var monterad på ett yttre emballage så behöver du även nyttja ett yttre emballage vid retur utav produkt för att din retur ska bli godkänd.
Vi förbehåller oss rätten att göra ett värdeminskningsavdrag om varans skick har förändrats i sådan utsträckning att den inte längre går att sälja till en annan kund utan att göra ett avdrag på försäljningspriset. Avdraget görs på det totala returbeloppet innan det återbetalas till dig. Vänligen läs våra köpvillkor för aktuella avgifter.
I dagsläget erbjuder vi tyvärr inte retur i butik för varor köpta online. Detta gäller även om du köpt en vara online och valt att hämta ut i butik.