Kundtjänst
Fick du svar på din fråga? Om inte, så är du varmt välkommen att kontakta oss:
Chatta med oss
Chatta med en kundtjänstmedarbetare under bemannade öppettider eller med vår AI-assistent som är tillgänglig dygnet runt.
Öppettider för chatt med personlig service:
Måndagar: 10.00 - 12.00 och 13.00 - 15.00
Onsdagar: 10.00 - 12.00 och 13.00 - 15.00
Fredagar: 10.00 - 12.00 och 13.00 - 15.00
Chatten är tillgänglig via den gröna ikonen i det nedre högra hörnet.
Observera att vid hög belastning kan chatten tillfälligt vara stängd.
Tack för din förståelse!
E-post
[email protected]
Vi strävar efter att svara dig så snart som möjligt, inom 48 timmar på vardagar.
Våra telefontider:
För reklamationsärenden
Tisdagar 13.00 - 15.00
Torsdagar 13.00 - 15.00
För övriga ärenden
Tisdagar 09.00 - 16.00
Torsdagar 09.00 - 16.00
010 750 27 88
Vi ser fram emot att hjälpa dig!
Leveranser
För att få dina julklappar i tid, bör du beställa senast den 21 december.* Om du beställer produkter som är märka med "leverans innan jul" så ska de hinna fram till julafton. För att säkra din leverans innan jul kan du alltid köpa till expresshantering för 49kr direkt i kassan.
*De specifika sista orderdatumet varierar beroende på fraktklass, så titta på etiketten på produktsidan. Etiketten kommer endast visas om produkten finns i lager, men om du beställer fler exemplar än vi har kvar i lager så kommer resterande exemplar komma fram efter jul.
Vi erbjuder oftast fri frakt för beställningar över ett visst belopp. Gränsen för fri frakt kan uppdateras och du hittar den aktuella gränsen i sidhuvudet på startsidan, samt på sidan för leveransinformation. Här finns också våra ordinarie priser per fraktsätt specificerat. De skiljer sig lite beroende på vilken speditör du väljer och om det är en hemleverans eller leverans till postombud.
För att erbjuda den bästa förpackningslösningen och snabba leveranser kan din order sändas i två eller flera kollin. Detta anges då i den spårningslänk du får i din leveransbekräftelse. Dina paket kan ankomma till uthämtningsstället vid olika tillfällen, men du ska alltid kunna spåra dina försändelser via speditörens hemsida. Skrymmande varor skickas som hemleverans och övrigt till ditt närmsta postombud.
Efter genomförd beställning får du kort därefter en orderbekräftelse med information om ditt köp, samt aktuell lagerstatus för alla orderrader. När din order skickas från vårt lager får du sedan ett leveransbesked via E-post. I leveransbeskedet finns en spårningslänk så att du kan följa din beställning hela vägen hem till dig eller till ett ombud. Slutligen blir du aviserad via SMS när ditt paket finns att hämta ut eller när du kan förvänta dig en hemleverans.
Vi erbjuder en rad olika fraktalternativ för att passa just dina behov. För leverans till postombud använder vi oss av både Postnord och DHL, vilket är idealiskt för mindre paket. Större föremål såsom möbler och skrymmande gods levereras direkt hem till dig med Postnord. I storstadsområden finns även alternativet för hemleverans med Budbee, och vi erbjuder också Postnord företagspaket. Detaljerade uppgifter om våra leveranssätt, samt aktuella priser hittar du på sidan för leveransinformation.
Vi skickar vanligtvis inom 1-2 arbetsdagar.
I ditt leveransbesked finns en spårningslänk du kan använda för att se aktuell status. Du kan också gå till vår sida för leveransinformation för länkar till respektive speditör där du också kan spåra din försändelse. Om du inte fått något leveransbesked eller har andra frågor är du varmt välkommen att ringa till oss eller kontakta oss här.
Ditt paket ligger normalt kvar hos ombudet/terminalen i 7 dagar efter att det ankommit. För mer information om vilken liggetid som gäller för ditt paket hänvisar vi dig till respektive speditör. Skulle du inte hämta ut ditt paket inom dessa dagar så kommer paketet att gå i retur till oss och vi kommer att debitera dig en avgift för ej uthämtat paket. Om du ångrat dig när paketet har skickats från oss så behöver du ta emot paketet för att sedan skicka tillbaka det till oss, annars kommer det att bli registrerat som ett "ej uthämtat paket" och du som kund kommer att debiteras motsvarande belopp. Vänligen se punkt 2.9 i våra köpvillkor för detaljer och avgifter.
