Kundtjänst
Fick du svar på din fråga? Om inte, så är du varmt välkommen att kontakta oss:
Chatta med oss
Chatta med en kundtjänstmedarbetare under bemannade öppettider eller med vår AI-assistent som är tillgänglig dygnet runt.
Öppettider för chatt med personlig service:
Vardagar
09.00 - 11.00
14.00 - 16.00
Chatten är tillgänglig via den gröna ikonen i det nedre högra hörnet.
Observera att vid hög belastning kan chatten tillfälligt vara stängd.
Tack för din förståelse!
E-post
[email protected]
Vi strävar efter att svara dig så snart som möjligt, inom 48 timmar på vardagar.
Telefon
Måndag - Tisdag 09.00 - 11.00
010 750 27 88
Vi ser fram emot att hjälpa dig!
Betalning & Faktura
Vi erbjuder via Walley Checkout följande betalningssätt: Faktura, Delbetalning, Direktbetalning, Bankkort och Swish. För detaljerade uppgifter om respektive betalningssätt, vänligen läs punkt 3.1 i vår köpvillkor.
Walley Checkout presenterar viss information för dig så snart du är identifierad. Vilken information du behöver ange för att uppnå identifiering kan variera mellan olika köptillfällen och kunder. För att kunna välja faktura eller delbetalning måste du ange din folkbokföringsadress som leveransadress och du ska ha fyllt 18 år vid beställningstillfället. En mindre kreditprövning görs, som i vissa fall innebär att en kreditupplysning tas. Detta innebär också att du kan bli nekad att göra köp med faktura eller delbetalning. När du har identifierats uppvisar Walley Checkout vilka alternativ som är tillgängliga för just dig. Faktura är förvalt som betalningsalternativ men du kan givetvis fritt välja något av de andra alternativen såsom direktbetalning via bank eller betalning med kort.
Din faktura aktiveras och skickas till dig via den mejladress som du uppgav vid köptillfället. Fakturan skickas samtidigt som din beställning skickas från vårt centrallager. Om din order är skickad som en delleverans så skickas en delfaktura till din mailadress via Walley.
Du som ansluten till Swish kan genomföra betalning som dras direkt från ditt bankkonto. Öppna Swish-appen på din mobila enhet och godkänn betalningen via ditt mobila Bank-ID för att slutföra köpet. Vid eventuell retur återbetalas pengarna via Swish.