Sök
Service
Kundtjänst
Shops
Butik
Brands
Varumärken
News
Nyheter
Campaign
Kampanjer
Inspiration
Inspiration
Möbler
Belysning
Inredning
Köket
Textil & Mattor
Servering
Smycken & Accessoarer
Utemiljö
Varumärken
Kampanjer
Alla erbjudanden
Nyheter
Outlet
Inspiration
Följ oss
Sök
Checkbox
Gratis frakt över 499 kr
Checkbox
Snabba trygga leveranser
Checkbox
30 dagars öppet köp

Kundtjänst

Här kan du själv hitta svar på dina frågor om allt som rör RoyalDesign. Oavsett vad du har för funderingar så rekommenderar vi dig att titta igenom våra vanliga frågor. Välj det ämne ditt ärende gäller via knapparna överst på sidan.
Star
Populära frågor
Order
Leveranser
Returns
Retur & Återbetalning
Tag
Produkter & Priser
Invoice
Presentkort & Rabattkoder
Complaint
Reklamationer
Invoice
Betalning & Faktura
Company Order
Företagsbeställning
Envelope
Kontakt

Fick du svar på din fråga? Om inte,så är du varmt välkommen att kontakta oss vi telefon:

Våra öppettider:

Vardagar 8-17

Telefonnummer: 010 750 27 88

Betalning & Faktura

Vilka betalningslösningar kan jag välja mellan?
Visa fråga

Vi erbjuder via Walley Checkout följande betalningssätt: Faktura, Delbetalning, Direktbetalning, Bankkort och Swish. För detaljerade uppgifter om respektive betalningssätt, vänligen läs punkt 3.1 i vår köpvillkor.

Hur fungerar betalning via Walley Checkout?
Visa fråga

Walley Checkout presenterar viss information för dig så snart du är identifierad. Vilken information du behöver ange för att uppnå identifiering kan variera mellan olika köptillfällen och kunder. Någon kreditupplysning tas aldrig direkt i Walley Checkout utan vid behov beroende på det betalningsalternativ du har valt. Kreditupplysningar som tas av Walley påverkar inte din kreditvärdighet och kan inte ses av andra som begär kreditupplysning om dig, t ex banker. När du har identifierats uppvisar Walley Checkout vilka alternativ som är tillgängliga för just dig. Faktura är förvalt som betalningsalternativ men du kan givetvis fritt välja något av de andra alternativen såsom direktbetalning via bank eller betalning med kort.

Hur skickas min faktura via Walley Checkout?
Visa fråga

Din faktura aktiveras och skickas till dig via den mejladress som du uppgav vid köptillfället. Fakturan skickas samtidigt som din beställning skickas från vårt centrallager. Om din order är skickad som en delleverans så skickas en delfaktura till din mailadress via Walley.

Hur fungerar betalning med Swish?
Visa fråga

Du som ansluten till Swish kan genomföra betalning som dras direkt från ditt bankkonto. Öppna Swish-appen på din mobila enhet och godkänn betalningen via ditt mobila Bank-ID för att slutföra köpet. Vid eventuell retur återbetalas pengarna via Swish. Betalning med Swish kan inte kombineras med betalning med presentkort. Vid betalning med Swish har vi dessvärre inte möjlighet att dra av en eventuell rabatt från köpet i efterhand.

Fick du svar på din fråga?

Möbler Belysning Inredning Köket Textil & Mattor Servering Smycken & Accessoarer Utemiljö Varumärken Kundtjänst & Information Kampanjer Alla erbjudanden Nyheter Outlet Inspiration